segt

nu har mitt internet varit av i fem dagar.. sjukt störigt.. men det verkar funka nu.. hoppas det håller i sig :)

vad har hänt i veckan? har varit jättetrött hela veckan, bara varit hemma o tagit det lugnt.. dock inte städat eller tränat.. har haft hosta hela veckan så jag har inte vågat träna.. men nu jävlar.. nu måste det börjas!!

var på middag med carlssons igår.. jävligt trevligt, saknar gänget lite :) hade ju jobbat kvar där om jag hade kunnat

fan vad jag tycker fulla folk är jobbiga!! märkte det igår, var bara lite påverkad när jag var ute, inte alls full... längtar till hösten, då jävlar annicka :)    

borde sova nu, ganska sent... men jag vill inte :P

ska lära upp kajsa nästa vecka så hon tar morgnarna... så jag får lite sovmorgon.. JA TACK!
ska bli jävligt skönt att va lite ledig på kstaddagsmorgnarna :P jippie

fest nästa helg ja.. inte alls sugen på att festa.. så jävla trött på kstad nu! man kan inte alls va som man vill... jävla snobbstad!!!!!!!!

hej svej nu drar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0