I'm back

jahaja.. nu var man tillbaka :)

MYCKET har hänt..
bor i egen lägenhet sen 1 dec
o nu sitter jag här med en egen, betydligt nyare dator :)
det var mitt liv sen på 10 månader hahahaha
ska försöka uppdatera lite oftare..

just nu är jag sjukt arg.. har kollat fel i deklarationen o trodde jag skulle få tillbaka 7500 kr... men nej nej, nu ska jag betala.. dom pengarna hade jag räknat till resa.. hmm

sitter o framkallar foton från datorn.. 883 stycken.. har en del att sätta in i fotoalbumet sen :)

jag HATAR räkningar.. har massor som inte är betalda.. blir en fattig månad :/

midsommar var bra.. var på öland med annicka o rebecca.. bodde med några som icka åker dit med varje år.. det var jättekul, dom är så jävla härliga....
och superman, jojo, bus bus :)

snart kstaddagarna.. ska bli kul! kan bara visa mig ute på lördagarna, ska jobba alla andra dagar... bara ledig på söndagarna.... smått drygt
så kommer stockholmarna ner, ska bli roligt o träffa dom :)

längtar till semester nu, kajsa har börjat på jobbet så nu kämpar jag för att lära upp henne så fort som möjligt så jag kan ta semester :) heja heja!

nu är det bedtime..
imorgon ska man städa o ta tag i sin träning... för det behövs!
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0