long time no see

jaha då var det dags att uppdatera sin blogg lite...
har inte alls varit på humör för det innan, har bara känt mig nere o velat åka tillbaka till paradiset..
men nu jävlar, nu är jag tillbaka, glad o pigg :)
eller njaa, kanske inte idag, idag är jag mest bakfull o trött :P

har sovit hos hanna sen i torsdags, skitmysigt :)

igår var det fest, en kul sådan, träffade nytt folk o det är ju alltid roligt :)

imorgon är det jobb, det är så roligt nu i juletid med lussebullar, pepparkakor, mandelmusslor, engelsk fruktkaka, marsipan, klenätter, vörtbröd m.m.... roligt roligt..
o snart är det dags för semlor :) jeej

nahe sängdags, trötter

Kommentarer
Postat av: lisa

Hej malin! Haha ja jag läser om dig här med :) verkar som du haft en trevlig resa iaf. Ja de va längesen måste ses snart!!! kram

2008-12-22 @ 00:33:53
URL: http://knaslisa.blogg.se/
Postat av: tess

välkommen tillbaka till bloggvärlden :P

2008-12-22 @ 00:57:43
URL: http://breathmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0