vi ses 2009

då var det nyårsafton.. julen har varit underbar, julafton var betydligt roligare än jag räknat med :)

ikväll blir det mys hemma hos julia med julia, julia, annicka, jag, tollan o hennes kompis... vi ska käka middag, leka lekar o dricka.. sen beger vi oss till kuppa, fri bar hela kvällen...

nyårslöften då? jag har inga!! men just nu trivs jag inte med mig själv, fysiskt som psykiskt så jag ska ta tag i mitt liv på flera olika sätt, nu jävlar får det vara nog..

har suttit o tittat igenom bilderna från thailand, faaan vad jag vill tillbaka! men just nu ser jag fram emot andra grejer, en sak i taget :)

ett jätte gott nytt år till mina nära o kära o bekanta o obekanta :)


GOTT NYTT ÅÅÅÅR!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gott nytt år gumman! :)



Du är såå fin och underbar va glaaa för det girl! <3

2009-01-01 @ 11:16:34
URL: http://mariasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0