sista inlagget innan hemkomst

da sitter man for sista gangen pa khao san road.. sista kvallen ikvall, har varit o atit o firat kungens fodelsedag..

idag ahr man legat lite vid poolen, fick byta hotell eftersom det paketet vi kopt hade blast oss pa en natt, sa vi var tvungna att betala den sista natten, da bytte vi till ett hotell med pool istallet..

igar var shoppingdag, kopte faktiskt mer presenter till andra an till mig sjalv.. ajja

imorgon bar det av till flygplatsen, far checka in tidigt eftersom det verkar vara forst till kvarn-system pa biljetterna hem..

nu ska jag o icka sticka hem for att glo lite pa cartoon network o nanna.. icka ar sjukling den stackaren, men min forkylning borjar slappa nu..

ses hemma, dom som ar varda det far presenter :)
puss

Kommentarer
Postat av: Maria Sjöblom

Höllu muppen!!



I found you babe! :)

2008-12-15 @ 14:02:40
URL: http://mariasjoblom.blogg.se/
Postat av: tess

hehe japps tänkte att nu får det banne mej hända nått nytt på min bloggfront :P

men du har inte skrivit på länge..? :/

2008-12-17 @ 00:58:28
URL: http://breathmee.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ser att du inte har skrivit på länge nu.. Men jag ska läsa alla dina inlägg nu under julhelgen så ska jag bomba dig med kommentarer!:D

Ha det bra så länge, och jag hoppas thailand var lika bra som det lät! Trots kackelackor och ödlor i sängen... ;)

Kramar victoria

2008-12-19 @ 21:50:49
URL: http://www.metrobloggen.se/livetutanmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0