Hej Hopp

då var man tillbaka :) en hel vecka sen jag skrev ja!
nu har jag varit på mitt andra extravaganzamöte :) det gick skitbra, får mycket mer motivation när man träffar dom andra också.. men ska köpa på mig några extra soppor som jag kan ha i spanien.. vet aldrig vad det blir för mat där nere... kan va bra o ha lite soppor/shaker med sig då :)

chefen var inne på jobbet idag för första gången på 4 månader.. han var sjukt sur.. det första han gjorde när han kom in var att klaga.. tråkigt tråkigt.. jag blev så förbannad.. efter allt vi ställt upp så kommer han in o surar. förstår att han mår dåligt men vadå? FAN!

imorgon ska min lägenhet besiktigas.. spännande..

har så många planer drömmar o funderingar inför framtiden... jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0