tisdag, trött

det är alltid så. om det varit en tuff helg så funkar det att gå upp tidigt på måndan men tisdan är jag helt jävla död!! jag nickade till o höll på att köra i mitträcket två ggr... en dag kommer jag göra det. läskigt

var på ekohallen efter jobb o skulle köpa muggar till mamma. dom hade inte kommit in än. men jag gick ut från affären 200 spänn fattigare ändå.. köpte givetvis filmer. när ska man ha tid o titta på dom? får ha ett filmmaraton :P fast jag somnar alltid.. spec hemma hos jocke.. han har sömnmedel i luften..

idag har jag fått i uppgift att kamma nalle (vovven) han är sjukt hårig o fäller som fan! det lär bli sådär kul.. man kan knappt ta i han förrän han är uppe o viftar på svansen o ska kela o grejja.. det lär ta tid o få han klar :P

min brännare jävlas! den bränner typ en låt på en skiva sen laggar det.. illa.. mina skivor är snart slut.. ojdå :P ajja vi får se hur det blir.

måste gratta sandra för hennes bebis som kom igår, den 25/6-07. lilla engla har kommit till världen :) welcome!

jajja nu ska jag dra så inte mamma blir tosig på mig
sova lite kanske? jooo
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0