sur

så hade man planerat sin semestervecka! torsdag v.30 till onsdag kväll v.31 = STHLM.. men nej nej så har man ett annat jobb också (som jag för övrigt är mycket tacksam över,tro inget annat) som man ska jobba på i 4 timmar på måndan.. det lönar sig fan inte att va snäll o hoppa in när det krisar!  jag som hade sett fram emot en fri semestervecka!! ajja, får räcka med helgen däruppe..

annars är jag jävligt trött.. är mycket på jobbet nu.. chefen är halvt tillbaka.. ganska störigt.. antingen bestämmer jag, eller så gör han det. jag vet, det låter wierd, men det är jobbigt när han bestämmer så låter man över allt på han, så helt plötsligt ska jag ha en plan över dan o grejer.. fan vad jag låter gnällig!! men ahh, svårt o förklara utan att låta helt knasig..  ajja. jag trivs med mitt jobb o har en bra, omtänksam chef iaf :) får ju va jävligt glad för det.. o goa arbetskamrater :):)

nu ska jag pysa, palla mer! btw; vi hade sönder 3 stolar i lördes.. satt o åt i måndes på altanen o upptäckte att 2 till hade knäckts eller gått sönder på annat sätt :P hård fest det hahahah
hej svej
/M


Kommentarer
Postat av: Henke

muppmuppmalin stämmer in bra på dig..
var det du som tog sönder dom andra två stolarna också eller du kanske ska skylla det på mig? :P du tog iaf på dig ansvaret för den första du satt sönder så jag slipper väl förhoppningsvis påringning från din mor med en stor räkning i handen :P

2007-06-29 @ 15:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0