I'm back!

jaha. här skriver man ett skitlångt inlägg så försvinner skiten! snacka om tosig!!

sitter o bränner över allt skit jag har på datorn till skivor. musik just nu, 8 cdskivor.. drygt, tar jättelång tid att bränna över också.. hmm

jag måste snart flytta!! mamma blir tosig på mig o jag på henne! jag klarar snart inte mer, hon tjatar precis hela tiden!! nu får det va bra med mammigheten!

jaha student o bal, fan vad jag saknar det.. när man tittade på alla studenter i år blev man bara för avundsjuk.. jag vill göra det en gång till! var o glodde i bäckaskog på balen.. fan vad vackra dom var!!! o pågarna var stiliga :)

sen var det hultsfred.. satan vad kul vi hade! grymt varmt dom tre första dagarna sen blev det lite svalare.. festivalen avslutades med ösregn. mindre kul. men på vägen dit hade vi svinkul! fan vilken härlig känsla o bara göra vad fan man vill utan några måsten.. det var det allra bästa! träffade många granna pågar gjorde man.. tur för mig som gillar o pussas ;)   hahahahaha.. jojo

midsommar.. firade hemma hos min jobbarkompis jockes mamma o deras familj o släkt.. härligt gäng :) bunkaknull! inte blyga där inte :)  nykter var jag dock.. blev bilen istället..

midsommardan, fest i venestad! först jobb sen hem o duscha sen fram med flaskan (fan vad det lät sorgligt). hade förfest här hemma hos mig, mamma sprang runt där i nattasärken o traggade..jag o henke (mest jag) satt sönder en ganska stor trästol på altanen, den knäcktes. hur lyckas man? förfesten var kul, bilfärden dit med henkes bror var skitkul, o väl framme var det också kul.. lyckad kväll.. men jag måste säga att roligast hade jag på väg dit tsms med elmo, henke, gojis, hanna o jocke.. "jag har vinden i mitt hår!" ajja..

passade på att fråga jocke på fyllan om jag fick följa med till sthlm v.30.. vågade inte göra det innan, så när man var full kläckte jag ur mig det :) så JAAAAAAAAAAAAA jag ska till sthlm v.30 med jocke o henke, dit o kolla läget, käka på pizza hut o sjunga karaoke :)   ska bli så kul!

så är man chef på jobbet nu.. chefen är borta denna veckan också, så det är jag som bestämmer över bageriet :) gillar inte o bossa över jocke redigt, men det får va så.. måste få något gjort, o jag klarar inte det själv. är väldigt tacksam att han är där! TACK jocke!

anders o mamma är i stan o hämtar hem arne från sjukhuset.. han har opererats.. cancer :/ hoppas det blir bättre med honom.. var o hälsade på honom i torsdes. han blev så glad! fan vad jag tycker om honom!

jaha, här sitter jag o tittar ut, hungrig o godissugen! ska man ta o laga litta mat eller??  jo det ska jag... så nu drog jag.. hejdåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0