sleten


sletet värre igår. drog in till stan för att äta,var djävulskt toppad i bussen, dom tyckte nog jag var uberjopbbig :P
gick hur länge som helst o letade matställe.. hittade till sist ett ställe jag inte ville gå in på men vi gjorde det ändå. jag protesterade att äta, bara massa chingchong skit, vilket jag inte äter.. sen träffade vi hannas farbror björn, väldigt trevlig man:)
gick en runda på stan med honom o gänget, jag fick gå o äta i kungshallen istället, libanesiskt.. gott :)

när vi kom hem lallade vi bara, spelade guitar hero o lagade tacos.. gott var det, mysigt att bara sitta o glo på film o käka.. min stora kärlek blev det..´brudarna lagade maten o killarna diskade.. trodde vi ja. jocke diskade en liten del o sen skulle niklas ta resten.. alle tog det idag istället.. illa, pinsamt :/ komma som gäst o ställa upp sen får någon annan städa..

somnade ganska tidigt, var jättetrött o sleten

sov till halv 3 idag.. jag o hanna drog själva in till stan för o käka.. käkade goa grejer på cozy vid  medborgarplatsen.. fick min goa coleslaw som jag tycker är rövigt gott..
drog vidare till weekday o spande in byxor.. hanna testade, jag pallade inte..
hon gick därifrån med 4 par rikare, o 1000 spänn fattigare.. billigt
tog t-banan till t-centralen o bara gick en runda. hamnade på kungsgatan på ett fik. skönt att bara sitta o slappa.. körde förbi massa irakier som tutade o hade flaggor o grejer. dom firade nog något.
begav oss hemåt.. hade sjukt kul på bussen hem, snacka om flum!
kom hem till pågarna som spelade guitar hero.. mycket kul spel.. alle o jocke lirade hard, jag i medium :) kul är det iaf, funderar på att införskaffa det :)

har precis varit på coop, jag o hanna ska laga mat.. majskolvar med smör, lövbiff med klyftpotatis, kryddsmör, bearnaisesås o sallad.. fint det..
lite sen middag dock ,men gott som satan

ska åka hem imorgon, kvart i nio. sen till jobbet..  semester tom onsdag, ska bli så skönt att bara vara hemma ledig.. jomen..

nahe om man skulle gå o laga sig lite mat..
hejdå
/M

                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0