nykterfest

ikväll ska jag på förfest. nykter. jag vill också festa! ska ju upp 4 imorgon så.. nej! jocke o gänget ska festa nu en sista gång innan mallis. o vad ska jag göra hela denna veckan som kommer då??

mamma o anders ska till kreta snart..jag vill också va ledig! men jag har keine cash!

vad har hänt i veckan??
måndes så drog jag på minigolf med jocke gojis, o gojis päron.. najs var det. jag kom inte sist denna gången utan näst sist delat med gojis! WIIE!
sen drog vi till stranden i yngsjö jag hanna gojis o jocke.. körde en jävla omväg o kolla på jockes gamla hus i ripa, körde en runda förbi vittskövle slott o bara lallade.. mysigt som fan.. sen till stranden o grilla o kasta frisbee.. jädrans revben!! dom var sådär goda... men roligt hade vi, det var jättemysigt!!!!!
sissa kom förbi också.. hon är bra!
fick köra gojis bil hem, det var kul!

tisdag, hanna slutade klockan sex. var ute o gick i björket med vilda o ante.. sen hem o vänta på hanna, sova en runda.. vi hade vår girlylicious-kväll med tacos o tv. mys! jag gillar att mysa!

onsdag, så jävla trött. var så jävla nära att köra in i mitträcket.. skitläskigt!! åkte hem o sov, efter ett litet besök av linnea. sen väckte mamma mig vid tio o undrade om jag inte skulle äta.. gick upp o åt några mackor, sen sova igen.. fy fan vad skönt det var!

nahe nu ska jag nog dra. annicka är nog klar snart.. hoppas jag.. jag är pussnödig.... haha så fel det blev! skulle varit pissnödig.. men jag gillar att pussas :)

nu drar jag, annicka bli klaaaaar!
/M

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej min lilla muppmupp malin!
så du bloggar du hahaha
jag har vart o tränat o bränt lite kalorier som jag nu snabbt tar tillbaka=äta choklad! MUMS! o inte vilken choklad som helst, utan SVENSK cholkad=extra mums! Heja Ikea! hihih
Puss på pannan

2007-07-17 @ 18:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0