festhelgen

festat fredag lördag. i fredes var det smens på stora torg..
efter jobbet drog man till systemet.. handlade lite. sen hem o göra vid sig..
fest! jocke, gojis, henke, micke, linus kom när jag gjorde vid mig.. sen började festen.
hade dagen till ära min smenströja :)  
förfesten var najs!! hanna, larre, martin, hocke, lenny, icka, john, linnea, fanny kom också :) trevlig liten skara det där!
snackade med micke lilla vännen rätt mycket.. det var najs.. sen drog man ut på mitt rum så stod gojis där.. vi satte oss i sängen o traggade hur länge som helst.. om pengar, barn o jocke :) haha!
jajja, in till stan o se smens.. blev lite sådär med det..  var inte direkt vän med hanna.. hände massa skit.. nyktrade till rätt snabbt dock..
träffade patrik o redde ut all skit.. sen drog vi med icka till öltälten.. tog taxi hem 01.20.. var tvungen att åka hem för att jobba kvart i 6 morgonen därpå.
kom hem till en snarkande gojis som ockuperat (hur det nu stavas) min säng.. tusan!  han hade stannat kvar o käkade korv med bröd o popcorn o drack läsk.. så satt han o traggade med min mor.. han är lustig den killen :P

upp o jobba, gick skitbra! jag var pigg som fan..
mamma körde in mig o skulle hämta mig också. men hon hade ändrat sig, så jag ringde icka..
stack hem till mig o terrade gojis lite, sen somnade jag.. gött..
upp vid fyra o göra vid sig, in till carlssons o köra beställning till huaröd, sen till wahlquists i jobba i affären lite.. behövdes dock inte, hade inget o göra.. jag hjälpte till i bageriet istället, fan man kommer aldrig ifrån det jobbet :P  slutade elva, sen var det bara att börja dricka, ledig dan efter ju..
träffade johanna o malin o togge o ozimek. satte oss i öltältet o drack en cider, sissa tittade förbi med koffe, dom satt sig ner o snackade lite.. sis var fuller, det var min första cider..
jocke o simon kom, simon dumpade jocke o jag o jocke gick till pastavagnen för att möta upp icka..
sen gick vi o satte oss utanför tingshuset för att dricka.. klockan var typ 24. skulle dricka lite snabbt, sen in till stan. det blev inget stan, vi satt kvar där o snackade om allt mellan himmel o jord. icka var iväg o köpte blannevann, icka var iväg o mötte hennes brors tjej, så jag o jocke satt o snacka om alla möjliga grejer, det var fett najjs!!
sen gick hanna förbi så vi kallade dit henne.. sen gick dom o åkte karusell, jag o jocke blev kvar o snackade ännu mer.. det var jättetrevligt o kul att bara sitta där o snacka seriöst, ofta när man festar är man några stycken som bara snackar, när det bara var han o jag så snackade vi "på riktigt".. det var najjs..
klockan blev tre, halv fyra så vi drog o köpte kebab, sen taxi hem.
skjutsade ut jocke till hans place sen hem o sooova.. det lät som en jätteoff kväll men det var sjukt trevligt o mysigt att sitta o snacka med sina vänner!! minttu o grogg, mmm sa gutt!!!
lite full blev man allt :)

vad har mer hänt i veckan då?
grillfesten i lördes var kul.. var hos eva, min moster innan o käkade middag o myste/mös i hennes husvagn..
jag drack o spelade skip-bo.. var lite dragen när moster skjutsade mig till gojis fest vid nio..
satt i soffan i vardagsrummet o hängde på linus typ hela kvällen.. han gillade det!!
sen in till stan. vi skulle dra in på banken men det sket sig, för mycket folk..
sen var vi på väg till hessle, men jag kom på att jag hade cider i väskan.. skulle bara dricka upp, så vi satt oss utanför och körde sanning eller konsekvens-kortspelet. den elaka versionen :P hmm jag kysste hanna, slickade på henkes kind och... jag minns inte mer :P 
putte kom förbi o snackade lite, sen gick gänget till kebab master o köpte kebab såklart..
stack hem till hanna o sov över

vaknade tidigt dan efter, tänt i hela lägenheten, jag hade hunnit däcka innan jag släckte lyset..
upp vid tio o städa lägenheten, hannas far skulle komma o hämta hennes gamla säng...
sen till willys hemma o köpa tacos.. mm vad gott med tacos till frukost.
satt o glodde på tv lite, sen hjälpte vi peter ut med sängen i släpet.. satte oss på en filt ute på gräset, det var så jävla fint väder!! bara låg o snackade o slappade, fan vad mysigt! uppskattade verkligen att jag var ledig!

var i älmhult o på ikea i måndes med icka o hennes mor.. lena spena :) 
det var jättetrevligt, icka skulle få besked om lägenheten så vi kollade lite grejer o hon planerade lite..
det var mysigt, blev skitsugen på att flytta jag med! men nej, ska vänta lite, spara ihop pengar, först resa sen flytta.. (som jag sagt så många ggr innan, men jag pallar snart inte mamma mer, o det är mitt eget fel!)

i tisdes gick jag på stan med putte (annicka fick sin lägenhet! WIIIE)
i onsdes var det girlylicious med hanna
i torsdes var jag på systemet.. regnet pissade ner!! 

hmm mycket mer var det inte..

sitter just nu o käkar chips o dricker cola, nyttigt neeej!

ska kanske börja 6 på morgonen igen from onsdag, chefen kanske får 25% arbetstid nu, det ska bli gött..
en timme gör mycket!

jaha, vad händer i veckan? hade inte tänkt besöka kstaddagarna förrän lördag nu, jobbar ju varje dag.

jajja nästa gång ska inlägget inte bli så satans långt, o jag ska skriva oftare.. yes indeed

okej, vi säger så nu ska jag nanna :)
/M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0