fest

idag mår man dåligt.. för mycket turkisk peppar och bacardi.. fy för tusan.. var på eddy's igår. blev direkt pikad att vi var från skåne. jag skrek o hojtade tusan!!
kul var det iaf, sjöng massor av karaoke. det fanns tom system of a down! jag fick sjunga min älskade toxicity.. vi hade omröstning vid bordet: toxicity som jag ville sjunga eller nån annan jävla låt som hanna ville sjunga.. det blev min :) skrek gjorde vi.. till sweet dreams också..
träffade nån man som satt ensam vid ett bord.. satt o raggade på honom en stund :) haha
jajja nu ska man in till stan.. o ragga rundor.. puss hej
/M                                                                    



                                              266226-5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0